Saturday, October 3, 2009

Kembali Terang :)

Hello..
Setelah berbulan-bulan x meng-update kan blog,
sekarang terasa macam nak tulis something..sebab rindu la plak menulis di laman sesawang nih. Haha.

Well,diam tak diam lagi 29 hari lagi nak SACE exam.
Exam yang paling dinanti budak2 yang amik AUSMAT ngan SAM walau dimana pown kalian berada.Exam nih kira penting sebab kalau x meet cut-off..Urm..don't know what will happen la kan..tapi xnk fikir banyak-banyak,sebab insya-allah dengan izin tuhan tahun depan saya raya kat Australia plak.Ahaha.

Call me perasan tapi yelah kalau kita tak fikir positif,macam mana nk berjaya kan?

Urm,back to my main point..
Saya nak mengumumkan bahawa dengan bahagianya..bilik dah ada balik elektrik !!
Haha.Sangat gembira.Bayangkan selama 3 hari 2 malam tanpa elektrik,terseksa tau.Seriously! Entah macam mana orang lain yang hidup susah dapat tahan hidup tanpa elektrik?? Sangat salute pada mereka..

Pada rakan2 yang terpaksa melayan kerenah saya selama tempoh ini,saya mengucapkan THANK YOU SO MUCH..terutama wanie yang sanggup biarkan saya menceroboh biliknya 2 kali.. :)

Kali ini saya akan cherish elektrik dengan sebaiknya..
So..rakan2 kalau x guna elektrik, tutup suis la yer..

ahaha..itu sahaja pesanan kali ini..
Nak sambung balik wat assignment and ulangkaji yang banyak lagi x siap..
Ahaha..bye-bye ~

0 comments: